For nogle dage siden tog jeg mit livs første graviditetstest. Den var positiv, så jeg skal altså være mor (om alt går vel)…

Jeg må tilstå, at det ikke var helt uplanlagt, så min kæreste og jeg har ligesom opgjort med os selv, at det var noget, vi ville. Jeg tror måske bare ikke, at alle de der ekstra ting går helt op for en (dvs. mig), før man har et håndgribeligt bevis på det (i dette tilfælde en hvid plastikfætter fra Netto).

Denne blog vil fungere som min ventil de næste par måneder, for ingen ved noget endnu ud over min kæreste. Derudover synes jeg, at det ville være en god ide at skrive alle mine tanker, ideer, glæder, bekymringer, meninger og planer ned, så jeg ikke selv glemmer dem, og som vores kommende afkom måske kan læse senere. Og hvem ved, måske kunne andre derude have glæde af at læse med?

Du, kære læser, skal i hvert fald være velkommen her hos mig – en total noob inden for det at være gravid og en nybegynder udi moderskabet. 🙂

