I skrivende stund er jeg i 6. uge, og blobben er 2,5 mm lang. Det har jeg fundet ud af ved at google “graviditet beregner”, hvorefter jeg så fandt denne side. Det er ikke særlig langt henne, og der kan jo stadig ske noget endnu.

Af samme årsag er der helst ikke nogen, der skal vide noget om det her endnu. Jeg gider ikke alle spørgsmålene og maveberøringerne og “neeeeej, hvor er det fantastisk!”-kommentarerne. Så vil det hele også bare være endnu mere nederen, hvis det så alligevel ikke bliver til noget.

I den ideelle verden ville vi nok holde kæft, indtil jeg simpelthen bliver for fed til, at man kan undgå at se det, meeeen… Det bliver nok også svært ikke at sige noget til nogen indtil da. 🙂 Og visse personer ville nok også føle sig bollet et vist sted, hvis der går for lang tid. Men jeg tænker, at det nok er bedst at komme ud over de 12 uger, før der bliver offentliggjort noget som helst til nogen. Også familien.

Jeg kan se på diverse fora (mere om dem senere), at nogle, der er lige så langt henne som mig, allerede har sagt til familie og venner. Det synes jeg godt nok er liiige risky nok. Heldigvis bestemmer man jo selv, hvilken slags gravid man vil være, og hvordan man vil håndtere tingene.

