Uh, så er der gået en uge, siden sidst jeg skrev et indlæg, totalt nogo i blogverdenen, I know… Men jeg har været så træt, så træt de sidste par dage, og det ser ikke ud til at blive bedre.

Om det er en graviditetsgene eller bare almen januartræthed aner jeg ikke, men faktum er, at jeg kun lige formår at stå op (nogle gange lidt for sent), gå på arbejde, gøre en halvhjertet indsats, tage hjem igen og stene passivt foran tv/computer/reklameaviser (bøger er for krævende). Til gengæld har jeg da catchet op på denne sæson af Vampire Diaries.

Men hvor er det dog nederen, at jeg ikke har nogen energi til at foretage mig mere end det, f.eks. skrive et lille inspirerende blogindlæg her og der. Jeg har en masse ideer i hovedet, jeg mangler bare lige noget talegenkendelsessoftware, så jeg kan ligge ned med lukkede øjne og diktere indlæg. Nå, det var hvad det kunne blive til i dag, nu vil jeg gå i zzzzzz…..

Hov, har vundet et gavekort til en yogabiks hos Superheltemor, og det er jeg superlykkelig for! Nyt tøj er altid motiverende til at komme afsted og dyrke noget motion.

