Nå, men som jeg luftede i sidste indlæg, har det kløet meget på min mave, men det har hjulpet, efter jeg er begyndt at smøre den med denne creme. Jeg har heller ikke set noget til strækmærkerne de sidste par dage, så det var nok bare en tør hud/tør luft-problematik, der var gang i der. Det satser jeg i hvert fald på. Jeg købte den særlige strækmærkeolie for en sikkerheds skyld, for jeg slipper nok ikke senere.

Hvad jeg ikke snart har brugt på diverse cremer… Det er ikke småting. De kommer til at elske mig nede i Matas. Jeg har også meldt mig ind i deres babyklub, som i øvrigt er godt gemt! Man kan ikke søge sig frem til den på deres hjemmeside. Næh nej, man skal først tilmelde sig Club Matas, logge ind, gå ind under Min profil -> Mine interesser og krydse af under Club Matas Baby.

På et eller andet tidspunkt kan man så hente en babypakke med ting og sager og vareprøver. Spændende, spændende.

