På mit togt efter gratis ting nåede jeg også til Rema 1000, som tilbyder en pakke med dette indhold:

  • En hel pakke bleer til nyfødte, svanemærket, allergimærket
  • En hel pakke vådservietter, svanemærket, allergimærket
  • En hel pakke engangsklude
  • En hel bøtte børneshampoo, svanemærket, allergimærket
  • En lille bamse
  • En Mam-sut
  • Ingen brochurer eller andet reklamegøjl

Indtil videre er det nok den mest brugbare babypakke, jeg har fået fat i. Alt er noget, der kan/skal bruges, Remas egne produkter er fri for farlig kemi og parfume, og det var heller ikke forbundet med særlig meget besvær at få fat i den. Man skal bare udfylde en formular på deres hjemmeside, printe kvitteringen og vise den i en butik, som du selv vælger. De gad dog ikke se kvitteringen, da jeg hentede min pakke.

Den endelige dom lyder: Godt gået der, Rema!

