… med det der babyshopping. Jeg har en masse brochurer om barnevogne, klapvogne, køreposer, højstole, barnesenge og alt muligt andet crap liggende, men jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til at kigge i dem og finde ud af, hvad vi skal købe. Har kigget på diverse lister over musthaves til baby på nettet, og det ser bare så freakin’ uoverskueligt ud. Og hver dims findes der jo 1000 mærker/modeller/holdninger til, og det gør det jo ikke ligefrem lettere.

Så nej, jeg har ikke fået taget hul på bylden endnu, og der er jo også hele fandme kun fire måneder endnu til forventet ankomst. Jeg synes bare, at der findes sjovere ting i livet end at kigge på babyudstyr (f.eks. har jeg lige skuret min køkkenvask), og det er bare en helt ny verden, som jeg ikke aner en skid om.

Jeg er typen, der undersøger alt til bunds, før jeg tager en beslutning, da jeg gerne vil undgå fejlkøb og tage en så velinformeret beslutning som muligt. Det er trods alt en ret stor investering, og den bette fortjener kun det bedste. Og når jeg er på helt bar bund, er der fandme meget at tage stilling til…

Jeg tror, at jeg må indkalde mine erfarne morveninder og tage hver enkelt del på listen op i plenum. Så må vi se, om jeg bliver mere forvirret eller afklaret af sådan en paneldiskussion. 🙂

