… hæmoride, og den gør ondt, når jeg skal skide… Så er stilen lissom lagt. Hvis du er sart, så lad være med at læse videre.

*

Sidste gang jeg var oppe at træne i mit fitnesscenter, skulle jeg altså på toilettet midt i det hele, der er åbenbart ikke så god plads til tarmen mere. Nå, men det gør så godt nok lidt ondt,  og så drypper der frisk blod ned i kummen. Gik lidt i småpanik og håbede nærmest, at det kom bagfra og ikke forfra, som man siger. Det gjorde det så heldigvis også. Pyha. Skulle ikke ud i noget med pletblødning og tidlig fødsel, ellers tak! Senere på dagen skete det samme igen, men det er dog ikke sket siden.

Jeg må altså spise nogle flere fibre eller svesker eller noget, så jeg kan undgå det fremover, for det gør altså lidt nas! Derudover hjælper det ikke at presse så meget, men bare lade det flyde af sig selv (åh, the images) og at holde lidt op i maven, har jeg fundet ud af. Og så har jeg hørt, at man skal sidde let fremoverbøjet med ret ryg på toilettet.

*Gramsespektrum, som står bag den fantastiske kanon øverst i indlægget, er i øvrigt tilbage sammen med Tue Track. Nu hedder de Xtra Naan, og det er altså ret cool

