Jeg hader ordet redebyggeri. Men det er åbenbart det, man kalder det, når man i den sidste tid af graviditeten har travlt med at gøre rent, få styr på babyudstyr, strøget ting af huskelisten osv. Jeg troede bare, at jeg var smart og forudseende nok til at gøre alt nu, inden der lige pludselig kommer en baby og stjæler al min tid… Men nej, det er tilsyneladende en form for urinstinkt og ikke noget, man selv styrer…

Og nu er jeg jo gået på barsel (WEEEEHUUUU!), så jeg har masser af tid til at få krydset ting af på mine lister. I dag har jeg planer om at rydde op i mine skabe for at få plads til alle de ting, der måtte vige pladsen i roderummet (nu kaldet børneværelset) og kigge tilbudsaviserne igennem for at planlægge ugens indkøb. Jaja, det lyder ikke af meget, men det er jo også mandag – har jeg ladet mig fortælle. 🙂

