… når ens baby bliver beundret. Var ude at handle den anden dag, og en tyrkisk dame sagde et eller andet til sin mand og pegede på tøsen, der sad i sin autostol i min vogn og sov. Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvad hun sagde, fordi mit tyrkiske ikke er supergodt, men hun smilede da på den søde måde, så hun har nok ikke sagt “Kæft, en grim unge!”. 🙂

Da vi nåede op til kassen, var en ung knægt helt forgabt i hende. Hans kæreste prøvede at råbe ham op, så de kunne komme videre, og så siger han: “Jamen, den der baby er bare så nuttet!”. Var på en måde lidt bange for, at jeg indirekte havde skabt et nyt kandidatpar til De Unge Mødre, men pigen så ikke helt så imponeret ud som sin kæreste. Pyh!

Det var en stolt mor, der pakkede sine varer. Men altså, jeg kan jo kun give dem ret: Min unge er pissenuttet!

