Sidder her i den tidlige morgenstund og tænker over, hvor godt et liv jeg egentlig har. Havde ikke den samme lykkefølelse for et døgn siden, hvor jeg nærmest havde ammet uafbrudt hele natten… Men tøsen har sovet 6 timer i træk (vi havde vist begge to brug for lidt søvn) og nu ligger hun her og får morgenmad. Uden tænders gnidsel og kun lidt ondt i vorten. Hun er altså sød, det kan jeg ikke komme udenom.

Derudover har jeg en god kæreste, der elsker mig og gør mange ting for mig og os, et dejligt hjem og nogle katte, der nok er pisseirriterende, men også meget nuttede og virkelig gode til at fange mus. Hvilket er meget godt, for jeg kan høre, at de er begyndt at rumstere på loftet, hehe!

Jeg mangler ikke noget (jeg har virkelig svært ud at udfylde en ønskeseddel) og jeg har en sød familie, der kærer sig om mig, og venner, der er der, når det gælder.

Jeg har sikkert glemt alt dette om fem lortebleer og fire skrigture, men nu har jeg da skrevet det ned, så jeg kan minde mig selv om det igen! Og så glemmer jeg heller ikke synet af den lille, der lå og smilede til mig lige før, lige med det samme. 🙂

Godmorgen og god dag til alle!

