Da du læste det foregående indlæg, tænkte du nok: Hvordan fanden kan damen huske specifikke tidspunkter flere dage tilbage i tiden!? Svaret er, at det kan jeg da for fanden heller ikke. Jeg kan jo knapt huske, hvor gammel jeg selv er længere!

Min lille hemmelighed er en smart app på min telefon. Jeg ledte efter en app, hvor jeg nemt kunne tracke amninger, deres længde samt sovetider, og jeg hentede adskillige for at finde den bedste (der også var gratis).

Jeg fandt frem til den, der passede mig bedst, iBaby, hvor man også kan logføre lure og bleer. Det er ret simpelt, faktisk. Man kan derefter se,hvor længe baby har sovet og spist det det sidste døgn, samt hvor lang tid, der er gået siden sidst.

Jeg har også en widget, der fortæller mig tidspunktet for seneste amnings start, og hvilket bryst jeg brugte. Ja, det er røvsmart, for jeg glemmer af og til, hvor jeg nåede til, om jeg så må sige.

Layoutet er lidt primitivt, og det ville være rart, hvis man kunne trykke på en stopknap i stedet for at angive tidslængden manuelt i minutter. Men okay, den er gratis, og den fungerer fint, hvis man er sådan en statistikelskende kontrolfreak ligesom mig.

