HVIS DU ER SART, SKAL DU NOK BARE SPRINGE DETTE INDLÆG OVER 😉

Jeg har altid troet, at noget af det værste ved at have en baby var, at man skulle skifte bleer hele tiden. Men nej. Jeg synes faktisk ikke, at det er så slemt, selvom der nok er 7-10 bleskift i døgnet.

Hun skider efterhånden kun én gang i døgnet, og selvom sådan en gærdet gang tyndskid (ja, sorry) godt kan være halvklam, synes jeg faktisk ikke det er så slemt. Og tissebleerne er jo a walk in the park, de lugter knapt nok. Det er straks værre, når hun først skider eller tisser, når bleen ER kommet af. Sikke et svineri.

Jeg har dog hørt, at babylort kun bliver værre med tiden og begynder at ligne og lugte som rigtig voksen menneskelort, når de begynder at få rigtig mad, så det kan godt være, jeg skifter holdning senere…

