Nå, som jeg har sagt før, så er det eneste, man kan regne med, at man ikke kan regne med noget. Det betyder, at vi har blandede resultater med den nye puttemetode. Nogle gange fungerer det, og andre gange går det ad helvede til. Det ser dog ud til, at jo mere, tøsen har sovet om dagen, jo bedre og nemmere sover hun om natten. Det er efterhånden rigtig nemt at få hende til at sove om dagen, og hun tager også nogle gode lange lure på et par timer.

Hun sover også et godt stræk om natten, fx sov hun otte timer i nat uden stop. Virkelig dejligt! I skrivende stund er vi i gang med godnatamningen. Det har indtil videre taget 40 minutter, og der er lysvågne øjne, så jeg gruer for, at det kommer til at tage lang tid, for hun falder lidt hen, så jeg kan lægge hende.

Hvad skulle jeg dog gøre uden min telefon under disse laange amninger?! Den tilbyder da en vis adspredelse med spil, nyheder, facebook, shopping og blogging. 🙂

